Kan je onder water wonen?

Ik weet dat het met heel veel factoren te maken heeft, maar denken jullie dat dit ooit eens staat te gebeuren.
Er komt als je Al Gore moet geloven een hele klimaatverandering.

Het is waarschijnlijk kun je. ;)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Milieu
1.3K

Het beste antwoord

het kan en sterker nog, het gebeurt al...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je kunt onder water een compleet huis bouwen!
dit moet dan wel goed waterdicht zijn...
en een goede luchttoevoer hebben
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Niet te diep natuurlijk dan doet het pijn. (wonen in een duikboot bijvoorbeeld)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan alleen kapitein Ortega.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan (zoals hierboven al staat).

Maar waarom zou je onder water willen wonen? Kun je beter drijvende huizen maken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan wel degelijk, maar niet zo lang... (na maximaal 2 minuten moet je even naar buiten om adem te halen)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Er komt als je Al Gore moet geloven een hele klimaatverandering."

Gore heeft een grote duim! Duik eens dieper op de materie in. Kijk ook eens het filmpje dat ik heb toegevoegd :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neem een betonnen woonboot en ga in de kelder wonen , dan zit je ook onderwater zonder de grote problemen die onderwater leven met zich meebrengen.