Hoeveel zonne-energie is er geproduceerd in provincie Noord-Brabant in 2012?

Toegevoegd na 37 seconden:
In kWh of MWh

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Milieu

Antwoorden (1)

Dat kun je niet nagaan omdat particulieren die zonnepanelen op hun dak hebben geen meter hebben; alleen is na te gaan hoeveel overschot ze aan het openbare net hebben geleverd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoeveel overschot hebben ze dan aan het openbare net geleverd?