Wat kun je, milieubewust gezien, het beste doen met een "Aqua Tube"?

Er zijn van die toiletrollen, die als ze leeg zijn, drie opties bieden voor het wegwerken van de koker: recyclen, composteren en wegspoelen in het toilet. Welke is het best voor het milieu, en wat is het precies voor rol?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Milieu

Antwoorden (2)

Het recyclen is altijd beter, het zorgt er voor dat er minder bomen hoeven te worden gekapt voor cellulose.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik doe ze bij het oud papier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Gewone rolletjes die overblijven van toiletpapier horen daarbij. Maar die afbreekbare uit de vraag?