Alles van hout, plastic, leer en bot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bontjassen, sommige Chinese medicijnen, alle houten voorwerpen, etc. etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest gebruikte voorwerp in dat opzicht is een schoen.
12 jaar geleden
De dure bontjas van mevrouw.....

Toegevoegd na 2 minuten:
... op de Albert K.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat van plastic is gemaakt. Dit is gemaakt van aardolie, wat op zijn beurt weer bestaat uit samengeperst plankton van miljoenen jaren oud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oorspronkelijk was de spons gemaakt van een spons, het weekdier. Tegenwoordig zijn sponsen gemaakt van viscose.

Overigens, sponsen zijn niet vierkant, zoals onze kleine, gele vriend met zijn vierkante broek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Barnsteen inclusief insluitingen.
Voorwerpen van fossielen gemaakt.
Trommel(vel).
Leren tas, perkament, beelden vanmergel.