Spuwd de vulkaan op IJsland nog steeds as, of is dat inmiddels gestopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Milieu

Antwoorden (2)

Nee dit is zeker nog niet gestopt, waarschijnlijk komt de aswolk morgenlaat richting het noorden van nederland, er zijn ook al 500 vluchten geanulleerd dmv de aswolk
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, ik vlieg 13 juni naar new York. Wil me geen zorgen maken, maar toch...
Inmiddels komt er alleen nog stoom uit, de gevolgen van de aswolk voor het vliegverkeer nemen af, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.