Ik heb gehoord waar muizen zijn zijn geen ratten is dat waar ? En zo ja waarom is dat zo ?

Het kwam zo in de praat te pas over ratten en muizen, en toen vertelde iemand als er muizen zijn dat er dan geen ratten zijn.
En toen vroeg ik hoezo niet, maar daar wist de persoon geen antwoord op te geven omdat die het ook weer van een andere persoon gehoord heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
19.2K

Antwoorden (5)

muizen en ratten kunnen best samengaan.
13 jaar geleden
Zelfs in hetzelfde gebouw kunnen ratten en muizen zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er zelf van uit dat muizen en ratten niet samen gaan. Ratten eten de muizen op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muizen en ratten gaan gewoon samen hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal duld een ratten kolonie geen competitie van een andere kolonie ratten dus meestal ook niet van andere dieren die het zelfde voedsel en of onderdak gebruiken