Wat was het weer op 4 mei gemiddeld, de afgelopen jaren in de buurt van Oberhausen, Duitsland?

Ik kan helaas niet de weersverwachtingen of geschiedenis vinden van Duitsland. Dit wil ik echter wel weten.

Kan iemand mij informatie of een link verschaffen m.b.t. de gemiddelde weersverwachting van 4 mei in de buurt van Oberhausen, bij voorkeur het gemiddelde van de afgelopen 5/10 jaar?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Tussen de 7 (nacht) en 15 (overdag) graden en gemiddeld 6 uur per dag zon.