De oppervlakte van de gemeente Dronten, waar Swifterbant onder valt, is 334 km²
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf vinden ze dat ze iets groter zijn, bijna 424 km².
maar... er werd gevraagd om de omtrek ;-

Andere antwoorden (1)

103450m is de omtrek van de gemeente Dronten volgens de gemeentengrenzenkaart van 2010. Het oppervlak is ongeveer 420 km2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meet het zelf even na met de mapviewer: http://www.rijkswaterstaat.nl/apps/geoservices/mapviewer2i/
Even de kaartlaag topgrenzen toevoegen en het meetlatje gebruiken. Ik zal het dinsdag even exact berekenen, weet niet zeker of de eenheden bij Mapviewer goed ingesteld staan.