Ik denk omdat daar de juiste bloedvaten beter te bereiken zijn.

Toegevoegd na 14 uur:
Ik heb de vraag aan m'n baas gesteld, hij is boer, en volgens hem
is dat omdat dat is terug te zien in het vlees. Dit zou anders niet meer verkocht kunnen worden als mooi vlees.
Daarnaast is het zo dat als je in de buik zou spuiten kan de stof op verkeerde plaatsen kunnen komen. In de maag bijv.
In de nek wordt de stof sneller opgenomen en rondgepompt door het lichaam.
En meestal wordt het vlees van de nek verkocht als niet mooi vlees zoals frikadellen bijv. en hieraan is dit niet te zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
min. denken is geen zeker weten.
Thecis
9 jaar geleden
+, maar meer omdat denken al meer is dan wat de meeste mensen doen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een zeer groot gedeelte v/d gegeven antwoorden op dit forum is zowiezo niet op zekerheid berust
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super !!