Wat voor boom/struik is dit?

Het komt waarschijnlijk uit een zaadje vanuit Griekenland. Groeit wel in NL tuin

Picture for question
9 maanden geleden
in: Flora
1.3K
Amadea
9 maanden geleden
Hoe groot zijn de bladeren? Krijgt ie bloemetjes, wanneer dan en hoe zien die er uit?
Anne1992
9 maanden geleden
Hallo Amadea, de bladeren zijn iets van 12-14 cm. Er komen geen bloemetjes aan
anneliez
9 maanden geleden
al geprobeerd met een app zoals plantnet?
Anne1992
9 maanden geleden
Ja al geprobeerd, dat werkt helaas ook niet
Amadea
9 maanden geleden
Zou het een Laurierkers kunnen zijn? Latijnse naam is Prunus laurocerasus. Die kan om bepaalde redenen geen bloemen ontwikkelen.
Anne1992
9 maanden geleden
Hmm nee dat is m denk ik niet. Ik heb de bladeren daarvan net even gegoogled maar de Laurierkers heeft ietwat gekartelde bladranden en wat andere bladnerven dan deze. Deze heeft helemaal geen kartels aan de bladranden.

Geef als eerste antwoord