Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand welke bloem dit is (en waar het voor staat) in ieder geval met een naam ben ik al blij?

ik wil een tattoo laten zetten voor iemand dichtbij mij die is overleden. en ik heb lang moeten zoeken naar het ontwerp wat bij mij zou passen. nu ben ik van de week een ontwerp tegengekomen die ik zo verschrikkelijk mooi vond. Alleen voordat ik een tattoo wil laten zetten wil ik natuurlijk wel weten waar alles voorstaat en wat ik precies laten zetten en wat de betekenis ervan is. Het enige wat me nog tegenhoudt is dat ik niet weet wat voor bloem dat is en waar het eventueel voor staat dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Flora
1.7K
Amadea
4 jaar geleden
Zou het niet slimmer zijn om andersom te zoeken? Dan bedoel ik dus dat jij eerst een bloem zoekt met een passende betekenis, en dan pas gaat zoeken naar een tatoeage die daarmee overeenkomt.
Z512099
4 jaar geleden
Dat is een gefantaseerde, gestileerde bloem die dus niet bestaat.
Antoni
4 jaar geleden
Misschien kan de website waar je deze foto vond helpen bij je zoektocht.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

dit is een Lilium "Landini
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding