Weet iemand wat voor bloem/plant dit is die op deze tatoeage staat?

Ik wil dus erg graag een tatoeage zetten en heb een hele mooie gevonden maar heb geen idee wat voor plant dit is weet iemand het?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Flora
2.7K
Z512099
4 jaar geleden
Is een gestileerde, dus niet bepaalde soort plant of bloem.
Amadea
4 jaar geleden
Zou het niet slimmer zijn om andersom te zoeken? Dan bedoel ik dus dat jij eerst een bloem zoekt met een passende betekenis, en dan pas gaat zoeken naar een tatoeage die daarmee overeenkomt.

Antwoorden (1)

hoi dani111
ik weet het niet zeker, maar dit doet me een beetje denken aan veldzuring.