Wat is deze plant naast mijn tijm?

Ik heb zelf tijm gezaaid, en daarnaast is een plant gaan groeien waarvan ik eerst dacht dat het wat meer volwassen tijm was. Maar het smaakt niet als tijm, en ik het kwam ook met geen enkele afbeelding van tijm op internet overeen. Wat is dit voor plant?
Zwart omcirkelt is de tijm, rood omcirkelt is die andere plant.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Flora
1.3K

Antwoorden (1)

Het lijkt op (wilde)rucola . maar voor de zekerheid zou ik het niet zomaar gaan eten. stel dat t oneetbaar is..
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het zou rucola kunnen zijn omdat ik dat elders ook geplant heb. Aan de andere kant, ik heb dus al wel een blaafje geproeft :p, omdat ik dacht dat het tijm was, maar het smaalte ook niet echt naar rucola.