Het lijkt mij er een uit de Juniperus-familie, maar welke ondersoort kan ik zo niet met zekerheid zeggen.
5 jaar geleden
Vermoedelijk een Jeneverbes, Juniperus squamata ‘Blue Star’. Een traag groeiende, heesterachtige, laag blijvende dwergconifeer met breed uitgroeiende naalden. Een volgroeide plant kan 50 cm hoog en 100 cm breed worden, maar doet daar wel enkele jaren over.
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hartelijk dank beiden voor het antwoord, en een plus voor Amadea, omdat je uitgebreider was.