Waarom heet het liedje "De leven" en niet, zoals het hoort, "het leven"?

Ik zag net op MTV een clip van SEF genaamd: "De leven".
Hij zegt ook letterlijk: "ik weet dat dit de leven is."
Heeft hij dan niet door dat het "het leven" is? En waarom heeft niemand iets tegen hem gezegd? Dit kun je toch niet expres doen?
Zo stereotypeer je de Marokkanen als een volk dat nauwelijks Nederlands kan spreken/schrijven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
19.7K

Het beste antwoord

Ik vind het antwoord hierboven n goed antwoord. Ik wil er nog aan toevoegen: het kan zijn dat niemand het gezegd heeft, het kan zijn dat het hem niks boeit. Daarnaast las ik in het NRC NeXT dat het tegenwoordig gebruikelijk is onder jongeren om het fout te zeggen. Jongeren die wel weten hoe het hoort gaan expres taalfouten maken om erbij te horen. Goed Nederlands is volgens de jongeren van de straat voor nerds blijkbaar. Echt heel jammer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

wellicht omdat het opvalt... ik bedoel jij stelt er een vraag over dus het is opvallender dan het leven

watskeburt was denk ik een mindergrote hit geworden als wat is er gebeurd? je bent een geagiteerd jamgezicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik geef geen plus of min voor deze tekst, maar...
geagiteerd jamgezicht, haha, hoe komt je erbij :P