Waar zit de instelling voor een achtergrond foto op Facebook zie om schrijving ?

Ik zie bij een aantal mensen een profiel foto en een achtergrond foto waar moet je dat instellen ik werk met de iPhone ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Dat is de nieuwe tijdlijn(timeline) interface. Hierbij kun je o.a. een grote foto toevoegen. Ik kan je nu geen linkje sturen maar ga via op je mobiele facebook naar 'help'>'algemeen'>'tijdlijn' Daar staat uitgelegd hoe je deze moet instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat mij vanuit je vraag niet duidelijk is of je wilt weten hoe je de tijdlijn instelt of de foto wilt wijzigen, geef ik antwoord op het laatste, omdat het andere hierboven al beantwoord is. Wanneer je de tijdlijn hebt ingesteld, kun je de omslagfoto wijzigen/aanpassen als volgt: open je profiel, dan zie je rechtsboven je naam een grijs fotocameraatje staan. Als je daarop tipt, dan kun je de foto wijzigen/aanpassen.