Waarom mag je in coffeeshops wel blowen, maar in cafe's of restaurants niet?

In een coffeeshop heeft het personeel toch ook recht op een rookvrije werkplek?

11 maanden geleden
in: Wetgeving
1.2K
ronron1212
11 maanden geleden
Een coffeeshop is daar voor bestemd en heeft daarvoor de vergunningen een cafe niet
jc54
11 maanden geleden
Dus, heeft personeel daar geen recht op een rookvrije ruimte. Als ze daar rookvrij willen werken, dan zullen ze een persluchtmasker moeten dragen.
Amadea
11 maanden geleden
De vraag is gebaseerd op een veronderstelling. Ook in coffeeshops geldt het rookverbod. Mogelijk zijn er steden waarin dit gedoogd wordt, maar officieel is het niet toegestaan.
LeonardN
11 maanden geleden
@Amadea
Klopt! Ook in de coffeeshops hier mag je niet roken/blowen.

Geef als eerste antwoord