Mag men in Nederland of Duitsland het hele jaar door, in een stacaravan op een camping wonen?

Ik heb nu al 2 jaar niet in een woning gewoond maar in een camper. Ik ben aow'er en heb een postadres. Mag dat officieel.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Wetgeving
3.4K
paulus811
5 jaar geleden
Er is voldoende informatie te vinden op het internet over de regels rondom wonen in een camper. Kort komt het erop neer dat het mag, mits je een officieel postadres hebt niet zijnde een postbus.
paulus811
5 jaar geleden
Overigens wel apart om al 2 jaar iets te doen waarvan je niet weet of dat legaal is.....

Antwoorden (1)

Dat hangt af van de camping/vakantiepark. Sommige parken accepteren dit, andere niet. Gewoon een kwestie van vragen. Oostappen vakantieparken hebben jaarplaatsen die het hele jaar door bewoond mogen worden.