Wat gebeurt er met een kleine schrijffout in een proces verbaal?

In een proces-verbaal wordt een kleine fout in mijn naam vermeld.
De fout is van de onderstaande aard:
* opgegeven naam : DOES Jan,Pieter
* correcte naam : DOES Jan Pieter

De komma tussen Jan,Pieter is niet correct.

Kan dergelijke fout aanleiding geven tot een niet aanvaarden van het PV? Ik weet dat dit "mierenneuken" is, maar "juist is juist". Uiteraard ben ik bereid om de boete te betalen; het gaat om een kleine parkeerfout, waarbij één wiel enkele cm op het voetpad stond.

Alleen voor het spel dus....

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving
2.9K

Antwoorden (1)

Dit is wat ze noemen een mulder gedraging. "Dankzij" deze wet kan achteraf nog het e.e.a. worden aangepast. Vooral met kleine schrijffouten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Uit toegevoegde bron:
Als u bezwaar maakt tegen deze ‘fout’, wordt de beschikking weliswaar vernietigd, maar krijgt u een nieuwe acceptgiro thuisgestuurd met de juiste gegevens. U komt dus niet onder uw betalingsverplichting uit en zult moeten betalen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Plus, zo is dat
Castle
8 jaar geleden
Dank je. Wordt gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarschijnlijk een fout-parkeerboete, boete wordt uitgeschreven op kenteken en niet op naam.
Officiële benaming: 'aankondiging van beschikking'.