behoort het balkon van een huurhuis tot je eigen terrein en kun je dit hetzelfde beschouwen als een tuin?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
1.9K

Antwoorden (1)

Het behoort tot de woning die je huurt en is dus je eigen terrein voor zolang je de woning huurt.

Toegevoegd na 34 seconden:
En inderdaad kun je het als een tuin beschouwen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
escape
9 jaar geleden
Niet helemaal, want je mag er niet graven.
Antoni
9 jaar geleden
Ik zou het gewoon beschouwen als je balkon...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plus voor Antoni, waarom zo moeilijk doen ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een tuin, een balkon, een loggia of een dakterras zijn allemaal verschillende buitenruimten.
Men kan van een balkon wel een balkontuin creëren, belangrijk is dat men rekening houdt met het draagvermogen van het balkon. Deze gegevens kunt u bij de verhuurder opvragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je balkon beschouwen als je tuin mag natuurlijk altijd, maar het is niet de definitie van een tuin.
Met behulp van potten bakken kun je er bv wel een leuke vierkantemeterbalkonmoestuin van maken.
http://www.intratuin.nl/buiten/kweken-oogsten/kan-ik-een-moestuin-maken-op-mijn-balkon/