Mag ik een Playstation 4 meenemen uit Amerika?

Ik ga binnenkort naar Amerika en ik wil daar een PS4 kopen. Mag dat van de douane?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.9K

Antwoorden (1)

Je mag tot 430 euro vrij invoeren. Geen idee wat de PS4 kost, maar als het meer is moet je dit bij de douane aangeven. Overigens is de kans niet heel groot dat je eruit gepikt wordt als je gewoon doorloopt door het poortje 'niets aan te geven'

Bedenk wel dat de US 110 volt heeft en de PS4 uit dat land ook 220 volt aan moet kunnen, anders heb je een hele dure eenmalige broodrooster gekocht.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een PS4 kost 400 dollar / 400 euro. Ik zou de PS4 gewoon volledig uitpakken en hem in je tas doen, alsof je hem al bij je had ofzo. Dan hebben ze minder de neiging om ernaar te vragen zou ik zeggen.
paulus811
10 jaar geleden
400 euro mag je dus zonder aan te geven meenemen. Hoef je niet geheimzinnig mee te doen en zou ik in de doos als handbagage meenemen.
paulus811
10 jaar geleden
400 euro mag je dus zonder aan te geven meenemen. Hoef je niet geheimzinnig mee te doen en zou ik in de doos als handbagage meenemen.