verkoop mijn huis en ga voor 8 maanden in het buitenland wonen per jaar hier wil een chalet kopen gaat de belasting akkoord met een postbus

die chalet mag je niet aanmerken als woon of verblijfplaats

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

de belasting telefoon bellen en vragen of het is toegestaan om een postbus te hebben
dan weet je het zeker
je kunt het beter goed regelen dan straks een hoop terug te mooeten betalen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet dan gewoon een brief sturen met een adreswijziging naar je belastingkantoor. Staat in de link hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je binnen Europa woont: daar is vrije vestiging. Het gaat er natuurlijk over in welk land je belastingplichtig zult zijn. Want belasting betalen moet altijd.
Dus je adres is bv. ergens in Frankrijk en je hebt voor het gemak gewoon een postbus. Hoe dat dan met de belasting zit, moet je idd even op de site van de belastingdienst nakijken. Daar staat al heel veel op. En anders de belastingtelefoon bellen.
In het land waar je gaat wonen, moet je toch een adres hebben.