Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik doen om een fiets weg te halen die op mijn toegewezen scootmobiel plaats staat?

Ik heb in het fietsenhok van onze flat een plaats toegewezen gekregen voor mijn scootmobiel ik moet hiervoor betalen nu staat er een racefiets waar ik last van heb met parkeren 5x steken en erg pijnlijk het is afgebakend met een streep op de grond een groot bord alleen maar scootmobielen en NP op de grond na herhaaldelijk vragen wordt de fiets niet weggehaald zelfs niet nu hij met onderling over leg een ander plaats kan hebben wat moet ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zet je scootmobiel zo neer dat de eigenaar van de fiets veel moeite moet doen om zijn fiets terug.te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook racefietsbanden lopen leeg als je er een mes in duwt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die lopen ook leeg,maar de banden van de scootmobiel ook want ik denk dat de persoon van de racefiets dan wraak neemt.
Als het om een particulier parkeergebied (bijvoorbeeld eigendom van de flateigenaar) gaat, zou ik een belletje wagen naar degene waar je de parkeerplaats van huurt en vragen naar wat hij eraan kan doen.
Mocht je de parkeerplaats van de gemeente huren, dan zal je daar naar moeten bellen. Zij zullen de fiets dan kunnen verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch overleg plegen met degene waaraan jij moet betalen voor de plaats,dat is degene die ervoor dient te zorgen dat de fiets daar niet meer komt te staan.
Deze kan contact opnemen met de eigenaar van de fiets en bijvoorbeeld zeggen dat als zijn fiets daar nog één keer staat,de fiets definitief verwijderd zal worden en hij de fiets daar helemaal niet meer in het fietsenhok mag plaatsen.
Wordt er niets tegen ondernomen,dan zou ik de betaling stop zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Correct antwoord.
Verhuurder is verplicht het gehuurde in bruikbare staat te leveren en te zorgen dat de huurder zonder problemen van het gehuurde gebruik kan maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je theodbn.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding