Kan ik een blikje cola naar engeland sturen?

Mijn vriendin in Engeland vroeg of ik voor haar een paar blikjes vanille cola kon sturen, want die hebben ze daar niet. Kan dat gewoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Ja kan wel, wordt wel een duur blikje: 1 blikje kost 1,70 om te versturen, 6 blikjes 8,69 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je moet ervan uitgaan dat elk pakketje vanuit NL gestuurd dan waarnaarook altijd beter wordt bestudeerd. Maar ze kunnen tegenwoordig die paketten scannen, zodat ze het blikje niet hoeven open te maken. De prik blijft er dus inzitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dan zal er waarschijnlijk schuim uitkomen, in Engeland -- Niet?
lijkt me geen probleem, wel goed inpakken desnoods even vermelden wat er inzit zodat ze niet denken dat het containers met weet ik veel wat zijn ;)

maar misschien heeft ze wat aan deze link ?