is het aflezen op de wpa2 code en je zomaar der op aanmelden strafbaar ? zie uitleg

Ik was bij mycom in de winkel daar zag ik een ipad staat daar mocht je aan komen en hij was verbonden met hun wifi en ik voerde in in de ipad 192.168.1.1 en admin admin toen kon ik de code zien en aflezen en me telefoon aanmelden alls ik wou kon ik der met me telefoon op interneten gratis mag dat zomaar kan je gelijk een winkel verbod krijgen alls ze het merken ? Op deze site staat der ook iets over http://mobiel.nu.nl/pda/Tech/284018-web.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Mensen moeten gewoon betere wachtwoorden verzinnen het is ook volgens mij niet een strafbaar maar de winkel kan je er gewoon uitzetten.