Is het mogelijk om een bewindvoerderskantoor strafrechtelijk aan te klagen en om een bewindvoerder een sanctie en een boete op te leggen?

Mijn bewindvoerder negeert mijn klagten en door haar loop ik al 19maanden heel veel geld mis.en het niet reageren op een officiele klachten brief gericht aan haar werkgever OBIN B.V.

Weet jij het antwoord?

/2500

U kunt een klacht indienen bij de bewindvoerder comform de eigen klachtenregeling en anders evt. (indien aangesloten) bij de branchevereniging PBI: http://www.bpbi.nl/index.cfm?act=tekst.tekst&sid=93

Ik heb hetzelfde persoonlijk meegemaakt, reken maar dat je een bewindvoering ook op haar fouten kan wijzen via de strafrechtelijke wijze. Het enige waar je vaak tegenop loopt is dat rechters de bewindvoering vaak treffen in het rechtbankje en dus ook vaak een hand boven het hoofd houden. Noteer alles, kopieer alles, wat je maar als bewijs kan opvoeren. Mijn bewindvoering had jaren een site met daarop de datum voor pinksteren en pasen van het jaar 2007. Terwijl juist een bewindvoering jouw het goede voorbeeld zou moeten geven. Ik wens je veel succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100