Mag ik een dazer ( electronisch aparaatje ) gebruiken om honden van mijn lijf te houden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Kimath
12 jaar geleden
waarom zou je zoiets nodig hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een tazer?
fremar
12 jaar geleden
nee,dazer:zie
http://www.dazer.nl/dazer.htm

Antwoorden (3)

Ja,dat mag zeker:
Van onze vele klanten horen we bijna uitsluitend positieve geluiden. Val een lieve viervoeter er niet onnodig mee lastig. Deze zal het geluid als vervelend ervaren. De Dazer is mensvriendelijk en bij normaal gebruik onschadelijk voor alle huisdieren.
fremar
12 jaar geleden
Het mag maar je kan beter leren om goed met honden om te gaan denk ik. Als je bang voor ze bent komen ze sneller fel op je af, als je zelfverzekerd bent gebeurt het nauwelijks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag dat. Ik vind het zelfs een heel goed idee. Als je gaat wandelen of lopen heb je al eens last van loslopende honden. De meeste zijn lief en willen alleen spelen, maar je weet toch maar nooit.