Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er in België of Nederland ooit mensen veroordeeld die door 'religieuze motieven' , homoseksuelen discrimineren of weren?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik had gisteren een gesprek met een 'baptistiche' prediker.
Hoe die tekeer ging over homo's , liet mij denken aan de 'holocaust'. In alles voelde hij zich gesterkt door zijn boekje.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik had gisteren een gesprek met een 'baptistiche' prediker.
Hoe die tekeer ging over homo's , liet mij denken aan de 'holocaust'. In alles voelde hij zich gesterkt door zijn boekje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
477

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met dat soort mensen valt niet te praten. Je gaat toch ook niet met een drol aan een lijn wandelen in het park. Maar serieus. Dit soort mensen, uit die enge sektes, zijn inderdaad te vergelijken met racisten en fascisten uit vroeger tijden, en zouden direct moeten worden aangepakt (een bliksemstraal uit hun hemel, zou een goed begin zijn)

Toegevoegd na 3 minuten:
Weet je wat zo kenmerkend is, dat die mensen ook tegen vrouwen, joden en mohammedanen op dezelfde manier te keer gaan, maar achter blijkt dat ze de kat graag in het donker knijpen, de buurvrouw, personeel of de kinderen uit hun parochie. Ze zijn zo verknipt dat niets voor henzelf vreemd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding