Helpen (half)-edelstenen, zoals diamant, bergkristal, sodaliet, rozekwarts etc. tegen ziektes en verhogen ze bijv. innerlijke gevoeligheid?

vandaag op een braderie kocht ik er een aantal.
ze worden ook in verband gebracht met dierenriemtekens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Ja, door suggestie kunnen ze werken. Verdere invloed is verwaarloosbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als je er in gelooft, anders niet.
13 jaar geleden
Alle edelstenen hebben hun eigen genezende kracht.
Stuur mij een PB en ik kan vertellen welke kracht de stenen die je gekocht hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is nog nooit enig wetenschappelijk verband aangetoond tussen het dragen van stenen en gezondheid of ziekte.

Net zo goed als er ook logischerwijs geen enkel verband kan zijn tussen de schijnbare samenstanden van sterren op vele lichtjaren afstand van onze aarde en deze aardse mineralen.

Maar als je er graag in wil geloven en er steun aan beleeft: wat houdt je tegen. Persoonlijk beleef ik erg veel steun aan de knuffelbeer die ik al had toen ik nog een klein stipje was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb thuis nog een armband liggen met magneetjes er in. Helpen enorm goed tegen pintocratias.
Deze hele en half edelstenen helpen zeker zo goed, b.v. als je ze in je sokken stopt,verhogen ze zelfs de uiterlijke gevoeligheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik ze gebruik, gebruik ik ze puur als suggestie en talisman. Dan programmeer ik ze met hetgeen ik wil dat ze voor mij gaan doen.
Dat kan op kleur zijn, maar ook op functie zoals ze beschreven zijn in die speciale boekjes.

Ze helpen me om mijn gedachten weer op de juiste manier in te zetten. En mijn 'geloof' weer te sterken als ik wat zwak ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt heel erg NLP.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt alsof je weet dat je je lijf voor de gek kunt houden / je welbevinden kunt beinvloeden door een ervaring te koppelen aan een gevoel. Dus het kijken naar een zekere steen kunt koppelen aan een positief welbevinden. Een soort positieve affirmatie door 'n steen. Kan prima werken. In de NLP worden dit soort koppelingen ook gemaakt, knijp in je oor als je je goed voelt en trots op jezelf bent, en binnen no-time voel je je goed en ben je trots op jezelf als je in je oor knijpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NLP: neuro linguïstisch programmeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, je kunt jezelf voor de gek houden. Dat doet je lichaam vaak ook. Wist niets van nlp af. Heb dit zelf ervaren en verder uitgewerkt voor mezelf