Wat betekent dit op mijn bewijs-bonnetje?

''indien het artikel niet binnen 6 maanden na de gereedmelding tegen betaling van het wegens onderzoek of reparatie verschuldigde bedrag is afgehaald, word u geacht afstand te hebben gedaan. t.b.v kijkshop b.v Verder sult u kijkshop vrijwaren voor eventuele aanspraken van derden.
Garantie-aanspraken zijn ter beoordeling van de reparateur/leverancier''

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zoals het er staat
als je bericht hebt gekregen dat je apparaat klaar is dan dien je dit binnen zes maanden op te halen en het eventuele verschuldigde bedrag te betalen, doe je dit niet wordt het product eigendom van kijkshop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat je iets voor garantie of reparatie naar de winkel hebt gebracht.
Op de bon staat dat wanneer je het niet ophaalt binnen 6 maanden, dan ben jij geen eigenaar meer, maar de Kijkshop.
Dus na 6 maanden kan het niet meer.