een mooi pak is nooit verkeerd dacht ik, mooi overhemd eronder.
Stropdas hoeft niet meer, als je van sjaals houdt doe je die in de plaats, zie ik tegenwoordig heel veel bij mannen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt uiteraard geheel van de ceremonie af. Is het iets feestelijks? betreft het jongere of oudere personen? Als het een huwelijk is heeft het echtpaar misschien zelf een kledingadvies meegegeven.
Over het algemeen geldt: liever ietwat overdressed dan underdressed. En bij voorkeer iets dat niet zo opzichtig is dat het alle aandacht van degene waar de ceremonie voor bedoeld is wegneemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een tuxedo lijkt me zeer gepast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor de heren n mooi net pak,voor de dames en mantelpakje.kan voor alle gelegenheden