Hoe kan ik te weten komen of iemand is opgenomen in het ziekenhuis?

Mijn moeder heeft sinds een tijd weer contact met een oude vriend. Het contact vind telefonisch plaats of via WhatsApp en ze hebben elkaars adres, gegevens etc. Nu ging het de laatste tijd medisch niet zo heel goed met hem en hoort ze plots niks meer van hem. Ze maakt zich zorgen en wil graag weten of hij bijvoorbeeld is opgenomen in het ziekenhuis, is overleden etc. Hoe kun je hier achterkomen? Hij woont alleen, is gescheiden en heeft een dochter in het buitenland. Van haar heeft mijn moeder echter geen gegevens.

We horen het graag!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
10.8K
tinus1969
3 jaar geleden
Ga naar zijn huis en bel eens aan bij de buren als hij niet opendoet.

Antwoorden (1)

Ben zelf verpleegkundige en deze info is privé voor niet familie helaas...
Wel is er een trucje...Bel ziekenhuizen dat je meneer graag een kaartje wilt sturen maar de afdeling niet weet....meestal krijg je dan toch te horen of de persoon bekent is in t betreffende ziekenhuis ; )..
Succes!