Weet iemand hoeveel een docent/leraar basischool, advocaat, architect ongeveer verdient??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bruto of netto?

Het beste antwoord

Alle bedragen zijn bruto.

Docent Basisonderwijs: €2100, per maand.
Advocaat: €3100, per maand.
Architect: €3500, per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op het Intermediair salariscompas kun je salarissen met elkaar vergelijken en kijken wat mensen met dezelfde ervaring en achtergrond gemiddeld verdienen. Dan kun je het mooi zelf opzoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet een vermogen zijn als je zo veelzijdig bent.
Leraar, advocaat en architect. Hoe heb je nog tijd om te slapen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(Dit is een antwoord voor België)Het nettoloon van docenten, advocaten en architecten kan je niet berekenen als je geen achtergrondinformatie hebt. Hoe lang werkt hij/zij al in deze functie? Hoe oud is hij/zij? Heeft hij/zij andere ervaring? Heeft hij/zij kinderen? (Bedrijfsvoorheffing)..

Daarenboven kan je loon als zelfstandige sterk verschillen met dat van een contractuele bediende.

Waar kan je het berekenen? Vacature biedt je de kans om je loon zelf te berekenen: http://salariskompas.vacature.com/?gclid=CJnOv6LynqICFYNs4wodXT-Uvw