Pasfoto natuurlijke haarkleur? of gekleurde kleur die toch nog gaat veranderen?

Ik moet een pasfoto uploaden voor mijn nieuwe opleiding maar ik kleur mijn haar regelmatig een andere kleur(roze, blauw, paars etc.). Wat moet ik doen? Een oude pasfoto uploaden met mijn originele haarkleur of een nieuwe laten maken terwijl mijn haarkleur toch weer verandert?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou geen oude foto uploaden, maar een nieuwe kleurenfoto, zoals je nu bent, of een zwart wit foto zoals je nu bent. Veel mensen kleuren hun haar, dat maakt je niet onherkenbaar op een later tijdstip.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Uiteindelijk kijkt niemand naar je studentenpas dus het maakt niet zoveel uit.

Antwoorden (1)

Je moet herkenbaar zijn , dat is de bedoeling van het inleveren van een pasfoto.

Of je je haar korter knipt of verft in een andere kleur, dat is niet zo belangrijk. Dus beter een foto van vandaag dan een oude.