Of in populair taal gebruik een draaideur crimineel . Vaak gebruikt voor de lichtere vergrijpen fietsen dief , zakkenroller , winkel diefstal , inbraak enz . Maar voor een zeden zaak of de zwaardere zaken gebruikt men absoluut het woord recidivist , recidief :) Of gewoon veel pleger
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daarvoor gebruikt men de term recidivist.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+plus doet het niet, inderdaad een recidivist.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Precies Kan niet plussen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Recidivist was inderdaad het eerste woord wat mij te binnen schoot.
Zo iemand noem je een veelpleger.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Veelpleger