Wat betekent een 'ribbon' met muzieknoten?

Ik ken natuurlijk wel de pink ribbon en de green ribbon en de black ribbon maar vandaag zag ik achter op een auto een ribbon met muzieknoten, betekent die ook iets?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb geen idee wat je bedoelt! Leg nog een uit. maar ik weet ook niet wat een pink ribbon is, dus is het misschien geen vraag voor mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het antwoord hieronder kan je lezen wat ik bedoel en een pink ribbon, ik kan me haast niet voorstellen dat je dat niet kent, is een wereldwijd teken voor aandacht voor borstkanker, als je op google 'pink ribbon' intikt en kijkt bij 'afbeeldingen' dan zie je wat ik bedoel.

Het beste antwoord

Het kan uiteraard een logo zijn, maar de kans is groter dat het iemand van Support The Music is; dit is geen officiele organisatie ofzo, maar met een ribbon met muzieknoten erop laat je zien dat je een muziekliefhebber bent en het maken van muziek aanmoedigt.

Tsja...

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh kijk, hier is zo'n ribbon te vinden. Kijk maar op de site, je ziet dat de opbrengst naar VH1 Save The Music gaat. Deze magneet in stickervorm zal je wel achterop de auto gezien hebben :-)

http://www.pianosupplies.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=21350_aim&Category_Code=support
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het kan ook een prijs zijn in de muziek namelijk de
Silver Ribbon die je kunt krijgen voor beste muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee want het was echt een ribbon met muzieknoten erop zoals in het antwoord van Antlatyze te zien is. En een Silver Ribbon op die manier uitgebeeld heeft niets met muziek te maken maar met aandacht voor ziekten van de hersenen enzo.