Wat moet iedereen eens in zijn leven gedaan hebben?

Het liefst met ervaringen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zich afvragen op een onverwachts moment: "Als ik nú dood zou gaan, zou ik dan gelukkig doodgaan?" En dan niet ja want ik ga morgen dit doen, of volgende week ga ik dit vertellen. Nee, Nú, op dit moment. En als dit aantwoord nee is dan kijken hoe dit komt en hoe dit aangepast kan worden. En als het antwoord ja is een biertje bestellen en doorgaan met leven.

Een actieve vakantie met een van je ouders (of allebei) op wat latere leeftijd maar voorkeur is een van de 2 dus vader zoon in mijn geval...was 23 en ben bijna twee weken door Ierland wezen trekken..dan bekijk je je vader met hele andere ogen dan toen ik tiener was en de gesprekken waar heel anders..heb er een hele mooie herinnering aan over gehouden

Iedereen moet eens stilstaan bij hoe goed we het eigenlijk hebben. Juni vorig jaar overleed mijn vader (ik ben nu 18) en dat, in combinatie met een tijdje werken in een ziekenhuis, heeft me laten inzien dat je gewoon elke dag even stil moet staan en denken 'hee, ik besta niet alleen, ik leef'. Al is het maar omdat het mooi weer is, al is het maar omdat ik een BLOEDmooi meisje zie lopen, gewoon even stilstaan bij dingen zorgt ervoor dat je heel wat positiever in het leven staat, The Good Life noem ik dat zelf. Hoop dat ik niet te filosofisch ben geweest zo, maar hoop ook dat het duidelijk is! Verder moet iedereen een keertje in het zuiden van Spanje een glas goede wijn drinken op een zonnige zomeravond. Dan ben je het dichtste bij de hemel op aarde naar mijn mening.

Zijn ogen openen. Ik ben er ook nog mee bezig.

Ha, die Nonam; Bij een menselijke geboorte en natuurlijke dood aanwezig zijn, liefst van een naaste. Allebei intens emotioneel, aangrijpend en op totaal verschillende manieren indrukwekkend mooi. Duidelijker leer je niet waar het in het leven om hoort te gaan.

Van liefde,lust, en passie genieten.

Ontberingen doorstaan en het gezicht van wérkelijke armoede leren kennen. Zorgt ervoor dat je zaken voor eens en voor altijd in haar proporties kunt zien. Met andere woorden, het leert je te relativeren. Niks sneuer dan een zonnebankgebruinde corpsbal op zondagochtend hel en verdoemenis te horen janken omdat er een kras op zijn nieuwe Porsche zit.

Je laten wegschieten in een katapult.