Waar kan ik een voorbeeld van een functioneel ontwerp vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van een kennis systeem..of informatie systeem, maakt eigenlijk niet zo veel uit...moet geweoon een voorbeeld hebben van zo'n ontwerp!

Het beste antwoord

Een finctioneel ontwerp is gewoon een soort schema waarop duidelijk wordt hoe de structuur van een website in elkaar zit, zo, dat het voor de klant te begrijpen is. Vooral ontwerpers van websites maken er dus gebruik van.

Simpel gezegd begin je met een hoofdpagina. Daar vandaan kun je vaak nar verschillende sub-pagina´s , en vanuit die sub-pagina's weer naar sub-sub. Vaak zijn er ook weer onderlinge verbanden.

Als je dat alles in een schemaatje zet, kun je als ontwerper ook zien met welke links en verbanden je rekening moet houden, en de klant kan zien hoe het geheel gaan functioneren.

Als je googelt op functioneel ontwerp en dan kiest voor afbeeldingen, krijg je een heleboel voorbeelden van dergelijke schema's.

Uiteraard kun je zo'n schema ook gebruiken om bijvoorbeeld een organisatiestructuur in beeld te brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel erg bedankt zeg!