Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

5 dagen voor 1 april een advertentie gezet op een datingsite, waar mijn zus toen op zat. Een bijna-ideale (ideaal is te opvallend namelijk!) man gecreeërd en ze had op hem gereageerd, en ik mailde weer terug, zo mailden we heen en weer.
Ze vertelde mij over hem en was heel enthousiast, ik hield het bijna niet meer! Op 1 april had ik het verteld.

Natuurlijk moet je het wel doen bij iemand die niet meteen in janken uitbarst omdat ze denkt dat ze de ware had gevonden :) wel doen bij iemand die je goed kent en dus kan inschatten wat voor effect het heeft.

We lachen er nu nog steeds om en het is al van jaaaren terug!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Doorzichtige folie over een toilletbril spannen, geniaal :-p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat een dierentuin voor alle dieren een onderkomen zocht. Massaal werd er gereageerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn beste 1 april grap was dat ik mijn toenmalige bedrijfsleider er bijna van overtuigd had dat iedereen twee keer zoveel ging verdienen vanaf die bewuste 1 april...

Helaas viel ik door de mand omdat 3 collega's over de grond rolde van het lachen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn meester van mijn vroegere school zei dat we op 1 april onze pyjama moesten meenemen voor een tv progamma.
Dat was dus niet waar, en we hadden voor niets onze pyjama meegenomen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat Geert Wilders burgemeester wordt van Den Helder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Pieter;

Ik vond die van vandaag erg sterk waarin mijn werkgever zegt 10% van het personeel te willen laten afvloeien om het toch al positieve bedrijfsresultaat (waarvoor de topman een bonus van 430% van zijn jaarlijkse 1 miljoen ving) met 60 miljoen te verbeteren, terwijl de moedermaatschappij ook al voor 1 miljard aan aandelen terugkoopt en de vennootschapsbelasting voor heel 2009 à 598 miljoen nú al heeft voldaan. Dat wordt lachen als we morgen allemaal een '1 April!' mailtje krijgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding