Is er op internet een overzicht met bedrijven waar je één of meerdere dagen op de HR-afdeling mee kan lopen?

Ik wil graag één of meerdere dagen meelopen op de HR-afdeling bij een bedrijf bij mij in de buurt. Zijn er websites te vinden waar organisaties aangeven of zij dat wel/niet doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. de beste manier is de stoute schoenen aantrekken, en bellen/mailen/schrijven met de vraag of de mogelijkheid er is. Dan laat je ook meteen zien dat je doortastend genoeg bent om het zelf uit te zoeken

Toegevoegd na 51 seconden:
vergeet niet eerst hun site te lezen, zodat je weet wat voor bedrijf het is,wat ze maken/doen en hoe groot het is
anneliez