Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een particuliere opleiding voor stewardess volgen want ik wil stewardess worden. Is er ergens een lijst van betrouwbare opleidingen?

Ik wil geen oplichterij want je weet het tegenwoordig nooit. Ik wil zeker weten wel een opleiding stewardess volgen maar wel een betrouwbare opleiding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
580

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er is inderdaad een lijst met erkende particuliere opleidingen voor stewardess. De overheid schrijft hierover op de site van de Rijksoverheid. Check dus altijd even of een opleidingsinstituut is geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO).
Als onderwijsinstellingen hierin zijn opgenomen kan je er inderdaad vanuit gaan dat zij hoogwaardig kwaliteit leveren. Je krijgt dus gedegen onderwijs. Geen beunhazerij.
Erkende particuliere opleidingen voor stewardess die zijn opgenomen in het Register worden gecontroleerd op het lesaanbod, de docenten, de examens etc.
Volg dus altijd een training of opleiding bij een erkend opleidingsinstituut! Meestal staat een erkenning vermeld op de website! Succes en veel plezier met je baan als stewardess!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding