Wat is een geschikt huwelijkscadeau voor een stel dat alles al heeft?

Ik ken deze mensen slechts oppervlakkig en ik heb dus geen idee waar zij van houden. Ze hebben alles al. Ik ben op zoek naar een leuk cadeau.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Champagneglazen-set-Verzilverd

http://www.100kado.nl/champagneglazensetverzilverd-p-584.html?osCsid=ad839663a76b31468bd9445ed27ecebd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Ik durf best naar zo´n feest te gaan zonder kado...

En ik zou ze een briefje geven waar opstaat: Omdat je alles al hebt, geef ik je een kado dat je nog nooit gehad hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahaha humor...+ goeie tip..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL! Wie geeft wat hij heeft, is waard dat hij leeft ;-)
Een walkitalki
Als je er 2 van hebt kan je met elkaar praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een peper en zoutstel natuurlijk, hoewel ze dat ook wel zullen hebben. Het lijkt me dan dat je maar een zo algemeen mogelijke waardebon moet geven ofzo, dan is de kans in ieder geval groot dat ze er iets mee kunnen. Het is echter niet zo dat dit een geweldig cadeau is, maar zeker als je de mensen slechts oppervlakkig kent is het niet zo belangrijk dat je een geweldig cadeau geeft. Je kan moeilijk met niets aankomen, maar in dit geval zou ik voor iets simpels gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou ze dan gewoon een waardebon geven zodat ze er zelf wat voor kunnen kopen.

Mits je van plan was om hun een kado voor 5 euro te geven, dan zou ik niet met een waardebon van hetzelfde bedrag durven aankomen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een piratenkist met smaragden en robijnen. Een verwenbon voor 3 jaar Dubai in een penthouse op het 323ste . Een stacaravan van de jaren 50 in benidorm. Vijfhonderd witte tortelduiven. En abonnement op de gratis soepbedeling in Les resto du Coeur in de Parijse metro. En als laatste : een reserve bon voor een uithuilsessie als alles niets wordt.Kan gebeuren in deze barre tijden.

Toegevoegd na 1 minuut:
plus één voor het plezier van een cadeau te bedenken die ooit naar waarde zal geapprecieerd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je denkt dat je ze op materieel gebied nergens echt gelukkig mee kunt maken, bied ze dan een dienst aan!

Een vriendin van mij heeft al veel spulletjes, maar wat ze echt wil is wat meer quality time met haar man. Dus hebben een andere vriendin en ik haar een kadobon gegeven voor een etentje en een bioscoopje, met de mededeling dat wij die avond zullen babysitten.

Misschien kun je achterhalen wat zij graag zouden willen. Bied aan een middagje te komen klussen, te komen babysitten, geef een dinerbon (want dan gaan ze tenminste echt), misschien iets anders wat jij goed kan en waar anderen behoefte aan hebben, wat het dan ook is wat in hun situatie toepasselijk kan zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze klinken rijk... Geef de quote vijfhonderd

Toegevoegd na 15 seconden:
499 sorry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze een tuin hebben is het leuk om een bon te geven van een tuincentrum. En anders een vvv bon. Kunnen ze zelf iets kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo'n nasty dobbelspelletje, (in de keuken, slaapkamer, in de tuin, op het balkon) met een grappig kaartje erbij. met iets van een opmerking van "als je alles al hebt kun je op deze manier je nacht wat leuker maken" ofzo..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bos bloemen, doet het altijd goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja hangt ervan af hoeveel je uit wilt geven.
Cadeaubonnen zijn altijd goed, dan kunnen ze zelf wat leuks uitkiezen.
Aangezien je ze ook oppervlakkig kent, en ws niet goed weet waar hun van houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Lienca;

Geef ze een bedrag in geld wat je ervoor over hebt met een lijst waarin je een aantal goede doelen suggereert waaran ze het zouden kunnen doneren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chocolade bodypaint, hilarisch en leuk om te geven als gek cadeautje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef ze een tegoedbon voor een etentje, leer je ze beter kennen en wordt het mogelijk nog heel gezellig.