Ga dan snel naar een begrafenisondernemer...

Want dan leef je niet (meer)...

of je slaapt diep, want daar is niets, totaal niet dus ook geen aandacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar wat is het nou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aandachtsloos is dood zijn...

Andere antwoorden (8)

Iemand die geen aandacht heeft of interesses heeft in dingen en mensen .Kan ook te maken met een zeer lage consentratie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten de maatschappij om, in een schijnwereld leven, zonder aandacht te schenken aan je directe en indirecte omgeving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is denk ik het gemis aan interesse in wat er om je heen gebeurt, apathie die zelfs tot de dood kan leiden.
Komt vaker voor dan we denken.
Zingeving aan het bestaan is daarom zo belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in jezelf leven,
beetje kluizenaarachtig
14 jaar geleden
Aandachtsloosheid is dat je met je gedachten elders vertoeft en elders is niet waar het leven zich afspeelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik beide woorden los koppel dan is "aandacht" selectief je aandacht richten op iets, en loosheid is slimheid.
Dus kom ik tot de conclusie dat het slim je aandacht op iets richten.
Het woord "aandachtsloosheid " komt niet in van Dale voor. maar in Google in beschrijvingen van werken met jongeren.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal niets. Het woord bestaat niet.
14 jaar geleden
Geen contact met de aarde.