kan ik met terug werkende kracht nog van 2006 van 6 maanden huurtoeslag krijgen?

bij nader onderzoek mis ik 6 maanden huurtoeslag.
Ik ben van mei alleen en heb alleen van november en december gekregen!

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee toeslagen mag je aanvragen tot en met 1 april van het jaar erna (dus tot 1 april 2013 over 2012).

Toegevoegd na 3 minuten:
Kleine correctie: je mag nog aanvragen over 2008 en later mits je uitstel hebt voor de aangifte inkomstenbelasting. In dat geval kunt u toeslag(en) aanvragen tot de datum waarop het uitstel afloopt. Dit geldt ook als uw toeslagpartner uitstel heeft.

Voor huurtoeslag geldt dit ook als een medebewoner uitstel heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kreeg mijn toeslagen die ik gemist had, tot 5 jaar terug, dus ik denk het niet, bel even met de belastingtelefoon of het belastingkantoor en je weet het zeker.