Zijn er eigenlijk ook Neo-Nazis (in de vorm van Skinhead) van Aziatische/Afrikaanse of Zuid-Amerikaanse afkomst?

Omdat nazi's hier nooit/erg weinig zijn geweest, vroeg ik me af of er toch mensen in deze omgeving zijn die hetzelfde zijn als West-Europese varianten hiervan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar is 'hier'?

Het beste antwoord

Nou en of, bijvoorbeeld in Japan:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090719195505AAxQ7pG

Afrika: Afrikaner Weerstandsbeweging

Brazilië: Caraces do ABC

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_neo-Nazi_organizations#Latin_America
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, van Louis Theroux van de BBC.

Andere antwoorden (2)

Ja, nationalisten heb je overal. Danwel in de vorm van bendes of groeperingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het nazi zijn is meer een soort gedachtegang. Als jij je daarmee kunt vereenzelvigen, maakt jou ras of huidskleur niks uit om een nazi te zijn of te worden. Nazi's heb je over de hele wereld.