Ik heb een presentatiebroek bestelt bij N-voetbal, maar geen reactie na 3 weken ?

Ik heb op 19 maart 2012 bij de site www.n-voetbal.nl de Liverpool presentatiebroek 10-11 bestelt. De site ziet er keurig en professioneel uit. Er stond bij de bestelling dat het 5 tot 15 werkdagen zou duren voor de broek binnen was. na 3 weken wachten en nog steeds niks ontvangen te hebben kreeg ik op 18 April 2012 een mailtje; het product is out of stock. U kunt kiezen voor uw geld terug of in onze webshop een nieuw product bestellen. Ik vertrouwde het niet helemaal meer dus heb ik gekozen voor mijn geld terug. Nu is dat mailtje weer een week geleden, en begin ik mij toch af te vragen wat er aan de hand is. Iemand een goed idee voor hulp ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het een week duurt voor je je geld teruggestort krijgt, dan is dat wel een redelijke termijn. Misschien moet je ze iets meer tijd geven.

Ik heb de site eens bezocht, en heb mijn bedenkingen. Er staat rechts-onderin de site een keurmerk, en als je naar de site van dat keurmerk gaat om het te controleren, dan is het ledenregister leeg. Keurmerk stelt dus niet zoveel voor.

Ook kun je zelf eens googelen op N-voetbal. Ik lees veel klachten. Dat betekent niet direct dat je met oplichterij te maken hebt, maar het is wel duidelijk dat ze de zaken niet op orde hebben.

Ik raad je het volgende aan:
- mail of bel nogmaals met N-voetbal, met de mededeling dat je op je geld zit te wachten.
- bel eens met consuwijzer, en leg het probleem uit. Vraag ook hoe het zit met dat rare keurmerk. Zij kunnen je adviseren hoe je dit aan moet pakken.

http://www.consuwijzer.nl/
5 dagen per week van 8.30-17.30u, tarief 088-nummer

Succes!