Mag je lid worden van Amnesty International in een ander land dan waar je woont?

B.v. je woont in Nederland, maar wilt lid worden van b.v. Amnesty Canada.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit mag wel maar dit zal de nodige beperkingen hebben.

Dingetjes van Amnesty International worden niet opgestuurd vanwege de hoge porto kosten. Maar ook incassokosten zijn duurder hierdoor kiest een organisatie niet voor een maandbetaling maar een jaarbetaling.

In het geval van Amnesty International zal het canadese bureau een compromis sluiten met de Nederlandse Amnesty waardoor de Nederlandse Amnesty incasseert en via hun de Canadese krantjes krijgt, of dingen via de mail ontvangt.

Maar het mag wel er zitten haken en ogen aan (zoals hierboven vermeld) mogelijk kiest een organisatie er dan niet voor om je aan te nemen en anders over bovenstaande voorwaarde