Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een filmpje van youtube halen?

Ik sta tegen mijn zin op youtube, hier moet toch wat tegen te doen zijn!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Druk op het vlaggetje onder het filmpje, druk op maakt inbreuk op mijn rechten druk op schend mijn privacy.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan vragen of de eigenaar hem wilt verwijderen, Je kan ook een bericht naar youtube sturen, misschien doen die er wat mee.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ga naar de video, log in met je youtube account. Ga naar het ''vlaggetje'' icoon (Titel: Markeren) en je krijgt te zien markeren als ongepast. Klik erop en je moet wat invullen waarom je de video ongepast vind, je hebt kans dat hij dan over een tijdje word verwijderd. Alleen vaak werkt het alleen als meerdere mensen het doen, kleine kans dus dat je het in je ééntje kan fixen. Ken je niet het persoon wie de video hebt geupload?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De persoon die je op Youtube gezet heeft is denk ik de enige die het filmpje eraf kan halen. Neem contact op met hem/haar om te vragen of hij/zij het filmpje van Youtube wil halen. Als dit niet gaat, neem dan contact op met Youtube zelf. Doe dit door naar Youtube te gaan. Scroll helemaal naar beneden, daar staat 'Help', 'Over', ... Ook staat daar 'Privacy'. Klik daarop. Dan zie je een tekst staan, met daarin ook als titeltje 'Een privacyschending melden'. Daarin die tekst staat in het blauw 'Procedure voor privacyklachten'. Klik daarop. Volg dan de stappen en op een moment zal je kunnen klikken op 'Mijn privacy wordt geschonden'. Volg dus gewoon de stappen. Zo zou het moeten lukken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of je kan gewoon op het vlaggetje klikken onder het filmpje en zeggen dat je privacy geschonden wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding