Kun je een aangetekend brief met verzoek om een ontvangstbevestiging van de geadresseerde, naar een postbusadres zenden?

Ik wil mijn sportschoolabonnement opzeggen, maar er staat alleen een postbus nr. vermeld in Den Haag. Ik wil er zeker van zijn dat ik er vanaf ben. Opzegtermijn van 2 maanden wel in acht genomen.

Toegevoegd na 4 minuten:
En kan ik dan twee opzegbrieven in een aangetekend poststuk verzenden, of moeten deze beide apart worden verzonden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor kan, die post wordt opgehaald door iemand van het secretariaat en die tekent dan voor ontvangst.

Op het postkantoor (of hoe dat tegenwoordig ook heet) doen ze een kaartje in de postbus dat er een aangetekend stuk is. Tenmiste, zo ging het toen ik een postbus had.

Ja hoor dat kan gewoon. De eigenaar van de postbus krijgt een kennisgevingsbriefje in de postbus, dat er een aangetekende poststuk voor hem ligt bij de balie. Samen met het briefje en geldige legitimatie krijgt hij het aangetekend stuk mee. Hij moet natuurlijk wel zijn handtekening zetten voor ontvangst. Het lijkt mij beter op 2 aparte opzeggingsbrieven te maken. Dan kunnen ze het ook niet overheen kijken mocht het samen in 1 brief staan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100