Mag ik mijn eigen auto,voor mijn eigen oprit parkeren.?

in principe blokkeer ik deze dan,alhoewel hij van mij is,voor andermans oprit mag ik dat niet,kan ik hier een bekeuring voor krijgen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Erg he?
Dat dat niet mag,
Ik heb dat probleem ook. Ik heb zelfs een vergunning ervoor gevraagd, maar het antwoord was negatief..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alle antwoorden herkenbaar,maar jij hebt de minste punten,dus ik gun ze jou.

Andere antwoorden (4)

Nee dat mag je niet, je krijgt een bekeuring als je dat doet... Klote, maar het is zo nuy eenmaal in Nederland... Het vrijste land ter wereld... (maar niet heus)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee je mag voor geen enkele uitrit parkeren, ik kan me best wel voortellen dat de beste agent niet bij iedereen aan gaat bellen om te vragen of die ene auto bij jou huis hoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is verboden.
Maar je kunt 'm wel binnen zetten:
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Ha, die Eef;

Nee, dat mag niet en zo gek is dat niet. Het is immers niet op het eerste oog duidelijk dat die auto bij de bewoner hoort. Een in/uitrit mag je nu eenmaal niet blokkeren.